S tímto tématem se setkáte na našich kurzech ExcelTown.
Aktuálně: kurzy můžete absolvovat jak online, tak prezenčně.

Funkce SELECTCOLUMNS jednoduše vezme z jiné tabulky sloupec / sloupce a vytvoří z nich jinou tabulku. 

Tedy např. z této tabulky vybere jen sloupec Revenue:

Zápis je jednoduchý.

  • Smaller table = SELECTCOLUMNS(Table1;"This day revenue";[Revenue])
Prostě zapíšeme, z jaké tabulky sloupce bereme, jak se mají nazývat, a které to jsou.
Jinak upozorňuji, že pokud byste chtěli z tabulky vytáhnout pouze seznam hodnot (tedy sedm záznamů pro sedm dní v týdnu), je velmi praktická funkce DISTINCT.

S tímto tématem se setkáte na našich kurzech ExcelTown.
Aktuálně: kurzy můžete absolvovat jak online, tak prezenčně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude publikována.

*

smazat formulářOdeslat komentář